Zamknij

Burzymy stereotypy

Zdecydowana większość średnich przedsiębiorstw nie wyobraża już sobie funkcjonowania bez wsparcia marketingowego. Skuteczna strategia marketingowa jest konieczna, by osiągnąć sukces na tak konkurencyjnym rynku.

 

Nasze kampanie

…są przede wszystkim skuteczne! W swoich działaniach kierujemy się jedną prostą zasadą - nieistotne jakie narzędzia zastosujemy, najważniejsze, by przyniosły one oczekiwane rezultaty.


Dlatego

…przed rozpoczęciem jakiejkolwiek kampanii marketingowej jasno ustalamy z klientem cele i założenia projektu. Musimy wiedzieć również jakie są jego oczekiwania: wzmocnienie wizerunku marki, wejście nowego produktu, promocja usług czy np. zwiększenie liczby odbiorców. Następnie wspólnie ustalamy budżet i decydujemy czy kampania będzie koncentrować się na jednym środku przekazu czy swoim zakresem obejmować będzie kilka większych i mniejszych przedsięwzięć. Najczęściej proponujemy klientom drugą opcję, gdyż warto o produkcie stworzyć długofalową historię, opartą na kontekstowym działaniu, a nie jednym krótkowzrocznym spocie.


Polska reklama, a tym samym marketing zazwyczaj pozbawione są prawdziwości, świeżości, sprytu i rozmachu. Mało któremu z marketerów chce się opowiedzieć choćby krótką historyjkę w trzech aktach… jeśli już, to zazwyczaj nie na serio. Z nami jest inaczej oferujemy klientom innowacyjne rozwiązania i niebanalne pomysły. Cechuje nas przy tym zaangażowanie, co przekłada się na efekty.


Opowiadamy historie, w których głównymi bohaterami są produkty i usługi naszych klientów…